CS 1.6 indir ve oyna

CSDurağı kalitesi ile virüssüz , botlu cs 1.6 indir paketimizi sunuyoruz. Sorunsuz olan cs 1.6 full paketimizi ücretsiz olarak sitemizden indirebilirsiniz.
Yıllar geçtikçe sözde popülarliğini yitiren counter-strike, oyuncular tarafından ülkemizde hala daha en çok oynanan oyunların başında geliyor.

Düşük donanım gereksinimi, modlanabilir yapısı, yüzlerce eklenti desteği ile daha uzun yıllar adını oyun sektöründe söz ettirecek gibi gözüküyor. CS 1.6'ın sunmuş olduğu mod yapısı, düzenlemeler ve çeşitli oyun modları ( cs 1.6 eklentileri ) ile oyunun seyirini çok farklı bir dünyaya taşıyor. İster jail break oyun modu ile hapishaneden firar etmeye çalışın, isterseniz avcı olup zombilerin kökünü kazıyın ! Evet tüm bunlar 2000 yılında ortaya çıkmış bir oyunun, günümüzde aldığı eklenti destekleri ile mümkün. Sizde sitemizden cs 1.6 sürümünü indirerek, yaşlı ancak hala daha eğlenceli olan bu oyuna katılabilirsiniz ! Hemen arkadaşlarınız cs 1.6 oynayın !

Counter Strike 1.6 Paket Özelliklerimiz

  • Yüzlerce ücretsiz oyun oynayabileceğiniz cs 1.6 server,
  • Düşük dosya boyutu ile kota dostu,
  • Oyunda en yüksek performansı alabileceğiniz hazır ince ayarlar ,
  • Son versiyonu cs 1.6 paketi ( botlu cs 1.6 ) !
  • Virüssüz counter-strike 1.6 ! Virüslerle reklamlarla uğraşmanıza gerek yok.
  • Windows Xp,Windows Vista,Windows 7,Windows 8,Windows 8.1,Windows 10,11 ile tam uyumlu
Daha ne bekliyorsunuz, ücretsiz olarak counter-strike 1.6 paketimizi indirmek için aşağıdaki butona tıklayın

Sizler için özel olarak tassarladığımız, hem half-life, hem cs 1.6 oynayabileceğiniz launcherımızın resimleri aşağıdaki gibidir. Ekstra hiç bir şey yüklemeye gerek kalmadan tek pakette iki oyunu botlu/botsuz, internetten arkadaşlarınız ile veya tek başınıza gerçek oyunculara karşı oynayabilirsiniz.

cs 1.6 launcher
CS 1.6 Özel Launcher
cs 1.6 launcher
CS 1.6 Server Listesi
cs 1.6
CS 1.6 Özel İstemci

Counter Strike 1.6 Paketimiz ile Yüklü Gelen Haritalar

CS 1.6 indir paketimiz içerisinde hazır olarak orjinal haritalar yüklü gelir. Böylelikle paket boyutu daha düşük olur. Farklı haritalar bağlanmak istediğiniz cs 1.6 serverdan hızlı indirme sistemimiz sayesinde oyun içerisinden ekstra hiç bir indirme yapmadan otomatik olarak bilgisayarınıza hızlı bir şekilde yüklenir.

  • as_oilrig
  • cs_747
  • cs_assault
  • cs_backalley
  • cs_estate
  • cs_havana
  • cs_italy
  • cs_militia
  • cs_office
  • cs_siege
  • de_airstrip
  • de_aztec
  • de_cbble
  • de_chateau
  • de_dust
  • de_dust2
  • de_inferno
  • de_inferno2
  • de_kabul_32
  • de_mirage
  • de_nuke
  • de_piranesi
  • de_prodigy
  • de_storm
  • de_survivor
  • de_torn
  • de_train
  • de_tuscan
  • de_vertigo

CS 1.6 Client Ekstra Özellikleri

1. Hem CS 1.6, Hem Half-Life

CS 1.6 clientimizin özel launcherı içerisinde pek çok ekstra özellik bulunmakta. En belirgin özelliği tek tıkla hem cs 1.6, hemde half-life oynayabiliyorsunuz. Yapmanız gereken sadece hangi oyunu oynayacaksanız OYNA tuşlarına basmak. cs 1.6 ve half life oyna

2. Basit bir şekilde adminlik girişi

CS 1.6 Konsolu üzerinden hiç uğraşmadan adminlik bilgilerinizi oyun içerisine kaydedebilirsiniz. Yeni başlayanlar için zulüm olan bu işlem, cs 1.6 clientimiz sayesinde çok basit ! Sunucu yöneticinizden aldığınız veya kendi yazdığınız adminliğinizin nick & pw bilgilerini adminlik ayarları kısmına tıklayıp, resimde gösterildiği gibi kutucuklara girip kaydet demeniz yeterlidir. Oyun içerisinde adminliğiniz aktif olacaktır. cs 1.6 ve half life oyna

3. Hızlı Ts3 Bağlanma imkanı

Eğer oyun içerisinde bir yetkili sizi ts3 adreslerine çağırırsa veya kendiniz bir ts3 ip adresine bağlanmak isterseniz ve bunu bilmiyorsanız hızlı ts3 bağlanma aracını kullanabilirsiniz. Size iletilen ip ve port bilgisini kutucuklara yazıp bağlan tuşuna basmanız yeterlidir. hizli ts3 baglanma

4. Bot Paketi

CS 1.6 paketimizi indirerek yalnızca internetten değil, internetiz ortamda botlar ilede oynayabilirsiniz. CS 1.6 bot ekleme, botları atma ve diğer komutların olduğu anlatımımıza buradan ulaşabilirsiniz ( CS 1.6 Botlarla Oynama )

Counter-Strike 1.6'yı ücretsiz indirebilir miyim ?
  • Evet sitemizden cs 1.6'yı ücretsiz olarak indirebilir, ayrıca steamdan satın alabilirsiniz.
CS 1.6'yı oynarken aylık bir para öder miyim ?
  • Hayır, tamamiyle ücretsiz olarak hiçbir aidat, üyelik ücreti ödemeksizin cs 1.6 oynayabilirsiniz.
CS 1.6'yı bilgisayarımda internet olmadanda oynayabilir miyim ?
  • Evet bilgisayarınızda internet bağlantısı olmadan da cs 1.6 oynayabilirsiniz. Hatta içerisinde bulundurduğu bot paketi ile botlara karşı oynayabilirsiniz.
CS 1.6 internetten online nasıl oynayabilirim ?
  • Sitemizden indirdiğiniz cs 1.6'yı çalıştırıp oyuna girdiğinizde, sol menüde bulunan internetten oyna tuşuna basarak internetten oynayabilirsiniz.
CS 1.6 indirdiğimde arkadaşlarım ile oynayabilir miyim ?
  • Evet sitemizden cs 1.6 indirip arkadaşlarınız ile internet üzerinden online olarak oynayabilirsiniz
CS 1.6 bilgisayarımda ne kadar yer kaplar ?
  • CS 1.6'yı sitemizden indirdiğinizde 273Mb bilgisayarınıza kurduğunuzda yaklaşık 700Mb yer kaplar.
  • Ürün :

    Counter-Strike 1.6
  • Dosya Boyutu :

    273 MB
  • Dil :

    Türkçe, İngilizce
  • İşletim Sistemi :

    Windows 11, Windows 10, Windows 8, Windows 7,Windows XP
  • Min. Sistem Gereksinimleri :

    500 mhz işlemci, 96mb ram, 16mb ekran kartı, Windows XP, Fare, Klavye, İnternet Bağlantısı
  • Önerilen Sistem Gereksinimleri :

    800 mhz işlemci, 128mb ram, 32mb+ ekran kartı, Windows XP, Fare, Klavye, İnternet Bağlantısı
  • Geliştirici :

    Valve
  • Yayıncı :

    Valve

Yorumlar

avatar
dante9ine , 2 hafta önce

eskilerdeki gibi devamsss kaç yılımı verdim......

avatar
KingManPro31 , 4 hafta önce

video dan softraye bidaha oyuna giremedim

avatar
Egemen , 1 ay önce

bir ayarı değiştirdim düzeltemiyorum oyuna girdiğimde siyah ekran veriyo bütün her şeyi denedim

avatar
n0thing , 1 ay önce

fy_poolday var mı ya da inermi

avatar
EMİRMEŞE , 1 ay önce

CS1.6 GÜZEL AMA SERVER LİSTELERİ KAYBOLUYO O YÜZDEN 1 YILDIZ KIRDIM

avatar
-GOP- talha , 1 ay önce

Hacı 2005'den beri oynuyorum kücük kardeslerımız varsa baslayın 5 yıl rahat oynarsınız :)

avatar
S2GCrayzZ , 1 ay önce

Cs 1.6 kadar iyi cs oyunu yok CS 2 den daha fazla sarıyo

avatar
Yusuf , 1 ay önce

CS Source'da getirirseniz daha iyi olur

avatar
terraria , 1 ay önce

super

avatar
coloren , 1 ay önce

bilgisayarım cs 2 kaldırıyo ama internet gelene kadar buda iyi

avatar
Emir Timur , 1 ay önce

dosya güvenli midir?

avatar
umutc4n , 2 ay önce

oyun çok iyi ama half life'da çok fazla hileci var. bunu önlemek amacıyla oyuna biraz admin atansa iyi olur.

avatar
ali gamze , 2 ay önce

oyun harbi sarıyor dayı

avatar
cihat , 2 ay önce

Yıllarımı geri vermişler sanki. 15 yaşıma geri döndüm

avatar
sankiban74282 , 2 ay önce

cs 2 oynayamıyorum pc kaldırmıyor cs go da oynayamadım ama herzaman bu oyunu oynadım çok güzel herkese tavsiye ederim kralsınız :-)

avatar
Shroud , 2 ay önce

OYUN MUQ AMK

avatar
:) :/ :D , 2 ay önce

pc nin kaldırabilidiği en iyi oyun :)

avatar
kofte , 2 ay önce

Bilgisayara format attım r6 inene kadar sarar

avatar
sovyet ajanı , 3 ay önce

bu oyunu oynayın gayet başarılıdır

avatar
meslek lisesi , 3 ay önce

kralsınız

avatar
abubakarbenbakmam , 3 ay önce

Fazlasıyla başarılı!

avatar
aboubakarbenbakmam , 4 ay önce

yılların oyunu

avatar
Taha Tas , 4 ay önce

Gayet başarılı!

avatar
Lea532 , 4 ay önce

adamlar vazgeçmemiş

avatar
CS1.6 FEDAİSİ , 4 ay önce

cs2 den güzel valla

avatar
aleyna , 4 ay önce

çok iyi oyun ben 3 yıl oyun

avatar
efe1234567d , 4 ay önce

oyun harbi iyi

avatar
mr.kofte , 4 ay önce

valo falan yalan bunu oynayacaksın bunu

avatar
enos1907 , 5 ay önce

müq sarıyo

avatar
kerem , 5 ay önce

4 yıldır bu oyunu oynamıyordum artık oynamaya basladım cok sarıyo eskısı gıbı tadı yok ama

avatar
TezgahEvim , 5 ay önce

fenaaaa

avatar
sisgo nazif , 5 ay önce

valla oyun sarıyo yalan yok amx

avatar
emrullah , 6 ay önce

iceworld var mı

avatar
onlyq , 6 ay önce

oyun güzel fakat half life çok iyi değil

avatar
Kara keskin , 6 ay önce

Cs1.6 oynamak istiyorum oyuna girdiyimde half life modu geliyo nasıl half life modundan cıkarım?

avatar
GigaIcardi , 6 ay önce

Eskilere geri döndüm teşekkürler cs duragi

avatar
Duygu , 7 ay önce

Oyun bende biraz fazla yavaş iniyor 40kb/s bu normal mi benim internetimde hiç bir problem yok 273 mb dosya'yı 45 saniyede falan indirmesi lazımdı

avatar
umut gümül , 7 ay önce

half life nasıl indirebilirim

avatar
Senseless , 7 ay önce

Çok iyi aimbot ve player esp yapmamı sağladı 10/10

avatar
Ch4nF , 7 ay önce

ben yıllardır oynuyorum gayet iyi

avatar
ali kandur , 7 ay önce

oyunu açamıyorum ts 3 sorun yapıyor yardım eder misiniz

avatar
eeeeee , 7 ay önce

eski sürüm daha yeni yapabilirsiniz gametracker veya steam buildleri gibi

avatar
Metro1234 , 7 ay önce

Çok iyi sadece her açtığımda sitesi açılıyor ve Half-Life mod kurulmuyor onun dışında muhteşem.

avatar
yasin , 7 ay önce

oyun çok güzel

avatar
umutss , 8 ay önce

çok iyi tuş yerleride türkçe olsla daha iyi olurdu

avatar
DESPE , 8 ay önce

Oyun giris sayfasında kalıyor acılmıyor yazılar gelmiyor fakat map girmiş gıbı hemen oyun sesleri geliyor.

avatar
Harun , 8 ay önce

guncellenmesı gerek

avatar
gadife , 9 ay önce

abi efsane arkadan azcık müzik alsana müq oyun

avatar
böcük ler , 10 ay önce

arkadaşlar bilgisayarımda god of war wıtcher 3 mafia 1 mafia 2 mafia3 falan var ama hala bunu oynuyom

avatar
raahmi , 10 ay önce

bu oyun sarıyor oyun sesini 15 yapıp arkadan sarkı acarsanız mukemell oluyor

avatar
PITBULL_Dozyy_TR , 10 ay önce

bu oyun 2003 te cıkti 20 sene gecti hala deli gibi oynuyom

avatar
sandy , 10 ay önce

ben cs yi hep zombie escape oynarım zombie escape sunucunuz her zaman aktif ve dolu mu?

avatar
Sravax , 10 ay önce

windows 7 de kullanmıştım ama lubuntu'ya geçince kullanılmıyor, ama mükemmel bir uygulama. Eğer işleti sisteminiz windows ise tavsiyemdir...

avatar
ali tahir , 11 ay önce

abi oyun çok iyi 5 yıldız verlir ama silme biraz zor

avatar
İBRAHİM , 11 ay önce

oyun çok güzel

avatar
ali yılmaz , 11 ay önce

cok guzel oyun kendını ve aimi gelıstırısn

avatar
MEHMETYILMAZ , 11 ay önce

Bu oyun çok iyi beyler tavsiye ederim bütün sunuculara girebilirsiniz!!

avatar
fatih baydu , 11 ay önce

çok güzel bayıldım

avatar
cs 1.6 cı , 1 yıl önce

bu oyun çok güzel ama benim pc sağadece gta 5 i full de kaldırıyo benim pc çok kötü

avatar
theali , 1 yıl önce

oyunu indirsem bilgisayarım virüs kaparm

avatar
MESSİ , 1 yıl önce

OYUN MÜKNMEL ÇOK KOLAY MOD ÇOK İYİ TAVSİYE EDERİM ARKADAŞLAR

avatar
ronaldo , 1 yıl önce

harbiden güzel oyun tavsiye ederim iyi akşamlar

avatar
Neoksiar , 1 yıl önce

Zamanının evrensel oyununu yeniden ortaya çıkaran Cs Durağı ekibine teşekkürler😁

avatar
mustafa , 1 yıl önce

güzel

avatar
Mete000000 , 1 yıl önce

sa opengl ile mi oynamalıyım?

avatar
Belthronding , 1 yıl önce

16 senenin ardından geri döndüm.23 saniyede indirdim, kuralım bakalım ne olucak... Teşekkürler